poniedziałek, 13 października 2014

Zaległości w blogowaniu

Prowadzenie bloga systematycznie, jakoś mi nie wychodzi. Po prostu brak mi czasu na wszystko, mimo iż nie pracuję zawodowo. Dzień jest za krótki jak dla mnie. A po za tym może i nie mam motywacji do blogowania z braku odwiedzających osób. Nie jestem osobą młodą, która potrafi wybić się na szczyty. Mimo iż odwiedzam inne blogi, podziwiam inne blogowiczki, ich talent i dzieła które tworzą, oczywiście zostawiając komentarze i zapraszam do mojego skromnego bloga. ---No i nic-----


Przedstawię moje Drobiazgi, które nie są jeszcze wykończone. Czekają na bigle, łańcuszki i na inne zastosowanie.











2 komentarze:

  1. Widzę gorycz w Pani wpisie. Nie warto się przejmować. Wpadłam tu przypadkiem i jestem zachwycona Pani twórczością. Staranność i inwencja ! Świetne wyroby ! Dopiero zaczynam przygodę z koralikami i kupiłam sporo materiału. Nie myślę o robieniu biżuterii, ale interesują mnie małe formy do innych celów. Jeszcze nie umiem oplatać kryształów i robić kulek (dla mnie te tutoriale są zbyt zawiłe), ale płaskie formy już wychodzą. Życzę Pani Dalszych fantazyjnych wyrobów i wielu klientek. Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo za otuchę, teraz jest o wiele lepiej. Ja też zaczęłam 1 i pół roku temu, pamiętam że zakupiłam sobie koraliki i inne produkty potrzebne do bransoletek, chciałam sobie kilka zrobić. W tej chwili mam masę koralików i innych świecidełek i to zawsze coś brakuje. Bardzo mnie wciągnęły, a co do klientek to aby tak dalej:) Pozdrawiam Cieplutko i wiosennie

      Usuń