niedziela, 4 stycznia 2015

Zaległe zamówienia

Tak jak w tytule pokażę zaległe zdjęcia zamówień Świątecznych.

Naszyjnik i Bransoletka-
Komplecik Srebrny z koralików Toho 11/0 PFG Aluminium.
Zakończenia srebro



Pierścionek z Rivoli

Kolczyki i Naszyjnik
Komplecik z koralików Toho11/0 kolor Hematyt i kuleczki w sznurze tureckim 4mm.
Zakończenia w naszyjniku i kolczyki- Srebro





Bransoletka i kulki kolczyki PFG- Starlight

Lariat Złoty 130cm

 Bransoletki z koralików 6/0 na 5k.

 Kolejna Bransoletka Trójkącikowa (kolejna, bo już trzecia)
Hematyt i Srebro



Do Bransoletki kolczyki sztyfty a poniżej wiszące, 
oczywiście wykończenia Srebro




 Bransoletki na 14 koralików





A to moje wynalazki






Ta też była zamówiona na 14k.

8 komentarzy:

  1. Ależ dużo ślicznych prac! Wszystkie są piękne i pięknie wykonane, Mi się bardzo podoba sznur turecki z hematytami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za miłe słowa. Hematytawy sznur mnie również się podoba, dla siebie mam tylko bransoletkę hematytową, przed Świętami zrobiłam ich ze 30 sztuk, wszystkie cieszą inne rączki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne wykonanie, wszystko bardzo mi się podoba. Sama trochę dziergam i również mieszkam w Pruszczu ciekawe czy są jeszcze inne "zakręcone" w naszej miejscowości. Kiedyś byłam na takim spotkaniu gdzie min. była Weraph i kilka innych dziewczyn było naprawdę super może by udao się w Pruszczu zorganizować spotkanie craftowe, co Ty na to ?? Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło że jest ktoś w Pruszczu z podobnym zainteresowaniem,wiem że w Gdyni jest kilka osób i okolice Słupska. Jeżeli jesteś z Pruszcza to zapraszam do mnie na kawkę :) i pogaduchy o koralikach i wymianie doświadczenia. Ja jestem samoukiem uczę się wszelakiego rękodzieła z filmików i czytaniu wiadomości w sieci. No i nie jestem młodziutka. Przemyśl ZAPROSZENIE i ZAPRASZAM. mieszkam na ulicy Sienkiewicza i jestem cały czas sama w domu. Pozdrawiam cieplutko i czekam na wiadomość.

      Usuń
    2. Dziekuję bardzo za zaproszenie bardzo się cieszę naprawdę, też jestem samoukiem i też nie jestem młodziutka :) ale to mnie nie zniechęca do nauki ponoć na to nigdy nie jest zapóźno. Bardzo chętnie wpadne na kawkę i pogaduchy niestety pracuję i w tygodniu trochę ciężko może pasowałoby Ci w którąś sobotę ? Pozdrawiam Iza :)

      Usuń
    3. Ja też się cieszę na spotkanie, mi pasuje każdy dzień, ponieważ nie pracuję. a sobota może być nawet najbliższa 10.01. na dalszy kontakt podam nr.tel. 668344590

      Usuń
  4. Przykro mi w tą sobotę idę do pracy ale następną mam wolną więc jeśli Tobie pasuje to super zadzwonię w przyszłym tygodniu aby się dogadać :) a tak a propo to gdzie jest w Pruszczu ul. Sienkiewicza jakoś nie mogę skojarzyć ja mieszkam na Tysiąclecia

    OdpowiedzUsuń
  5. Sienkiewicza jest za torami tam jest apteka Anafarm czynna 7 dni w tygodniu, jest też ośrodek zdrowia nowo wybudowany jeszcze nie czynny.ok czekam na wiadomośc.

    OdpowiedzUsuń